JellyPages.com

Wednesday, April 02, 2008

Mama kena tag lagik!

Mama kena tag lagik uols...dgn cendawan intim dan kak long zura...dorang nak tahu mama selalu bukak laman apo... so bawah ni mama dah letak gambar laman yg mama suka tgk...hehehe...so layanz je lah...



tgk email...
dah tentulah kan...
suka dgr radio ni online...
cari lagu2 kesukaan mama...
ni kalo nak top up...x yah g kedai lagik!


P/S:berkat doa teman2 semua...adik dah ok sikit...cuma masih ade darah yg keluar dr bibir die...mama dah suh hubby beli air kelapa dan semalam mama dah beli ubat kat farmasi...tah apo namo ubat tu mama lupo lah...mungkin 1,2 ari lg oklah 100% kan...mama ade dinner arini,nanti update gambar k!


PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

11 comments:

arianna adrizal said...

laa ciannye adik.. hm, nnti apdet tau gambar nk tengokk ;D

Mak Su said...

laman cari lagu? mesti nak gi skodeng sat.... suka ati bila dgr yg adik dah beransur sembuh, sian dia, kempis perut dia ek.

Aku Bukan Bidadari said...

tak sabar tunggu gambar dinner nih mama..cepat2 upload tauuu

-akuni- said...

Ya Allah, memang sayu betul saya tengok muka adik tu... Semoga Adik cepat sembuh.

cendawanintim said...

tima kasih mama tuk jawapan tag tuh...wah mama, pakai lawa2 erk...nanti tepek gambo..

Alhamdulillah buat adik...sian mama, ati risau sebelum nih...have fun mama tuk dinner nanti...

m i n e r a l . . . said...

moga adik cepat sembuh, aminnnnnnn

puterikurekure said...

mama, camne ngan dinner tu? tepek la gambar banyak2 ek!

Ceera said...

dah sihat dah adik, baguslah...

NBK466 said...

Emm..rasanya Mama kena pakai TANGKAL penolak TAG ler..he.he.he..

Zareda said...

mama
hopefullu adik will get better soon.. prays for adik.. insyaAllah..

Ungku Nor said...

mama, cuba sapu marjerin kat mulut dia.

anak2 akak kalo kena ulcer mulut memang cecepat je selet majerin.
ala-ala lipgloss yuuu..