JellyPages.com

Saturday, April 19, 2008

~Gambar2 pelik!~

yang ni gambar adik sepupu mama...gambar ni mama sendiri yg amik.masa ni kite org sambut besday mak su kat tepi pantai kul 12 mlm...di LE PARIS,PORT DICKSON..

yang bawah ni dr email...






P/S:BETUL KE X BETUL NI?MCM KONPIUS JE KAN...BAK KATA BANG BIL(RAJA LAWAK)LU PIKIR LAH SENDIRI...HEHEHE...(mama schedule kan n3 ni)
PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

13 comments:

zino said...

ada yg tumpang nak bergambar sama hehe..

ida.. said...

aduiii takutnya tengok gambo2 tu mama.... depa pun tumpang sekaki nak bergambo...huhuhuuh

Sastri said...

isk isk.. mama ni... sas takleh tengok laaa... nanti melekat kat minda bayangan tu...

waaa.. mama on diet ek... camana mama buat kurang 4 kilo tu? sas sampai sudah tak kurang2 berat ni... makin bertambah adala... huhuhu...

KV said...

seram lah eira! Huhu

silversarina said...

seram jugak bila ada yang tumpang bergambar .

lindosh said...

huwaaa tatotttttttttt.. tam otgkk lelama.. rrasanya penah kene sendiri.. tp gambo kabur bila tranfer ke pc.. kat kamera nampak cam real.. isk sadis..

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

uncle zino,
die pon nak bergambar kot!

ida,
tulah pasal...

sas,
tu amik masa sebulan gak lah nak turun...

kv,
seram kan!

silver,
memang seram kalo kite tahu kan!

lindosh,
memang sadis!

umie@kakyong said...

gambo antu tu boleh cayer ke???
hehehe umie pun boleh buatkan gambo ada hantu kat sebelah belakang.....hihihi.

haja said...

alamak...seram lak lah...bt nye tetibe ada dlm gmbo den...

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

umie..
yg lain tu mama x compom tp gamabr adik sepupu mama tu,mama sendiri yg amik!

ja,
tu lah..kalo buatnya gamabr kite ade mcm tu kan?

TauruzMama said...

Ada gak yg nak tumpang posing...ishh..seram leww

ita.itu said...

ayoo..takut siot....sibbaik x penah jumpa lg

redSeptember said...

yang first tu ada apa?

http://redialthisnumber.blogspot.com