JellyPages.com

Friday, December 28, 2007

SELAMAT TAHUN BARU...

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

Mama nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru kepada semua teman2 bloggers...
semoga ditahun baru ini akan lebih memberi erti pada kita semua...
semoga azam baru kite akan tercapai...
thun ni mama berjaya mencapai 50% impian mama...
tahun depan mama akan cuba mencapai semua cite2 mama...
first,mama nak beli umah..
umah sekarang hadiah dr atuk mama...so nak merasa beli sendiri...
second,mama nak bukak bisnes..
insya-allah,semua dalam perancangan...(40%)...
third,mama akan sebanyak mungkin apply keje gomen..
ini kena mintak tlg kak ayu ni...lalala...
ke empat,mama cadang nak tukar kete besar sikit..
kancil ni mcm dah x muat aje tuk kami anak beranak..
dan yg ke lima,mama akan cuba capai semua impian mama..
doakan mama k!
kepada semua teman2 blog,mama akan sentiasa doakan kalian seme..
semoga kalian juga akan mencapai semua impian kalian..
jgn berhenti berdoa..
dan setiap kejadian itu ade hikmahnyer...
mama dah puas kena hina,di keji dan disindir..
mama nak buktikan pada mereka yg mama boleh berjaya..
walau x kaya mane tp mampu pon sudah memadai...
DOAKAN MAMA...
mama nak buktikan pada mereka yg dunia ini sentiasa berputar..
x selamanye mereka di atas dan x selamanye mama di bawah...
dan mama berdoa agar kalian turut berbahagia..
semoga satu hari nanti kite semua akan dipertemukan..
insya-allah,dgn izin dr-NYA..
uncle zino,kak ayu,kak long syikin,kak long zura,kak zar,
abg long,nbk,cik dinz,jowopinter,kak ahni,
kak sya,kak lady,kak luna,kasawari,kak wan,kak ungku,
maklang,maksu,cikgu jawe,cikgu panji,uncle zabs,
mama amat hormat pada kalian semua...
kadang mama rasa mcm kalian semua kakak dan abg pada mama..
dan semua yg mama add link,
mama amat2 sayang pada kalian..
mama amat hargai persahabatan ini...
biarlah berpanjangan hingga ke akhirnya...
viruspadu,dalila,ceera,faizah haris,jijah,
qaisara,kriesza,yatt's,
mama pon amat sayang kamu...
dan yg terakhir,
semoga kite akan dapat mencapai azam baru...

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

28 comments:

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

mama,
saya pun sama azam ngan mama...
1-nak buka bisnes...
2-nak mintak keje gomen.... dah lama mengapply tak dpt2..... lum ada rezki kot.....

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

oh ya mama,
saya pun sgt2 menghargai persahabatan ni... wlaupun lum penah jumpe.... tapi stil rase dkt aje... thank ye mama....

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat Tahun Baru 2008 MR.

Semoga apa yang dihajati dan diimpikan akan menjadi kenyataan. InsyaAllah.

Aku Bukan Bidadari said...

selamat tahun baru mama..semoga mencapai impian 2008..

ija said...

semoga impian dan azam mama akan tercapai..aminnn

Kak Lady said...

Selamat Tahun baru buat Mama juga dari kak lady...semoga apa yang mama inginkan & doakan akan terkabul....dan kak lady pun akan sentiasa mendoakan kebahgiaan kawan2...harap2 mama pun gitu ...akan sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang...

pu3nemo said...

selamat thn br ya mama..moga thn akan dtg ni akn lbh bermkna utk mama..
muahhh

angah said...

aaaaminnn... aaammiinnn.. aminnnn.. moga azam mama 2008 tercapai hendaknyerr.. mula langkah.. jgn pandang kebelakang!! err... cabutttt!!!

cikgu jawe said...

selamat tahun baru 2008 ye.

err.. takde azam ke nak jadi isteri solehah?..hii..hii

waaa.. nama aku tak sebut pun kat post ni.. :)

maklang said...

maklang cek ada link tak..nak tau mama sayang maklang tak...

selamat tahun baru...moga2 tercapai segala impian!

mama ranggie said...

dyla,
moga2 impian kita akan tercapai...

BP,
Semoga doa BP menjadi kenyataan...

aku bukan bidadari,
selamat tahun baru juga buatmu...

jijah,
thanks...

kak lady,
insya allah..mama akan sentiasa doakan semua...

pu3nemo,
mmuuuuaaaahhhh....

angah,
amiiiinnnn....

cikgu jawe,
ade,tp dlm hati aje...name cikgu ade kan kat link..kan mama dah cakap,seme yg mama add link,semua mama hargai...

mak lang,
blog maklanglah mama akan singgah everyday...mama sayang maklang...

Amir Hamzah Hashim said...

Assalamualaikum. Terimakasih MAMA atas kunjungan dan kata nasihat mahu pesanan baik untuk diri dan teman-teman.

umeboshi said...

selamat thn baru juga buat mamaranggie. terima kasih jugak atas ukhuwah ini...moga bahagia selalu ek.

happyirfa said...

semoga impin mama jd kenyataan.
bak kata ct nurhaliza
'x hidup dek puji,x mati dek keji'
...ciao

kailan said...

salam tahun baru mama...
semoga apa yang dihajati akan terlaksa la...
saya pun ada pasanf hajat jugak..
tapi malu la nk kongsi...hehe!

Ms_MER said...

Slamat taun baru mama...
Semoga tcapai azam2 tu suma, amin...sy tlg doakan...

Abang Long said...

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2008. Apa azam tahun 2008 ?

wan said...

Moga semua cita² Iera tercapai ek.

Keje gomen ni taklah mewah mana, tapi bolehlah. Sederhana aje kata orang.

Nak buat bisnes ape tu? Cerita lah sikit kat kami :)

zino said...

salam tahun baru... semuga tercapai apa yg di cita..

Ziana said...

Selamat Tahun Baru Mama...

Hope azam mama and kite semua akan tercapai utk 2008 nnt...InsyaAllah...

muadzlife said...

selamat tahun baru..
selamat semuanya mama

viruspadu said...

selamat tahun baru ra,

ye buktikan pada dunia, ko boleh!

dan aku akan sentiasa menyokong ko!

hidup era!

Zareda said...

mama
semoga tercapai cita cita mama tu.. jangan mudah putus asa. ok

sya said...

Selamat Tahun Baru mamarangie semuga tahun 2008 lebih bermakna.. dan mencapai apa yg dihajati

Umi Mia said...

Happy New Year to you too....semoga akan tercapai sumer impian Mama tu...

13may said...

Wishing you a happy and prosperous new year..

mama ranggie said...

usop,
sama2...

umeboshi,
thanks jugak...

irfa,
muahhh...

kailan,
citer ler ngan kite org nih..

ms_mer n abg long,
tq...

kak wan,
nantilah..dah jd,eira gtau k!

uncle zino,ziana n muadz,
terima kasih daun keladi...

ma'mah,
cayang ko!


kak sya,umi mia n 13may,
thanks a lot..

zura lias said...

mama, epi new year...semoga apa yg mama nak,semuanya mama dpt..insyaAllah...:D..hopefully our friendship will remain forever...