JellyPages.com

Monday, May 05, 2008

~Mama jumpa bloggers lagi!~

Sori lah mama lambat update! ya allah,masuk je opis berlambak kojo nanti mama...maklumlah,jumaat tu mama coti so banyaklah kojo pending ni ha!poning kepalo mama ha nengok file menimbun atas mejo...sabor ajelah mama nengok! raso nak mc jo arini tp sok samo gak..baik settle semo arini ha...

Sabtu-3.00 ptg-Pantai batu 8,telok kemang...

Photobucket
Photobucket

ha..dah tgk gambar kan?so dah tau kan mama jumpa sapo ni? sapo laei,ratu unibers nilah ha!die dok sms nak mai sini...mama pon on je!ye lah,dah berapo kali janji nak jumpo tp mama je banyak sgt reason ek?sebonor ea mama takut nak drive ko somban sensorang...hehehe...kalo uols nak tau,die ni kecik molek lah org nye!besh betul dok gossip2 dgn die..memang masyuk lah kepalo mama..tp kojap ajo dapek borak,anak2 kak ungku dah nak g melako...nak soping bagai...thanks ya kak ungku sudi dtg jengah mama kek sini...nanti kalo mama ado maso,mama plak akan ke sinun ya!


Sabtu-8.00 mlm- Pasar malam batu 4..

Photobucket
Photobucket

ha..malam lak mama jumpo akak manis ni lak ha..comel tau akak ni...lembut jo suara die...mcm x dongar..mama plak yg ghaso banyak mulut...maso akak ni dtg khamis tu kat eagle ranch,x sompat lak nak jumpo coz dio banyak program so jumpo lah ari sabtu tu maso dio cuti2 malaysia...mama suko ngan akak ni,lombut yo!anak die pon baik tau n dengar cakap!banyak gak kito org bergossip...hehehe..chup!chup!bukan ngumpat yo!mama kan x suko bab2 mcm ni...memang layan...thanks akak,sudi jumpo mama kek sini..keep in touch ya!
PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments



14 comments:

ita.itu said...

wah sakan mama jumpa bloggers ye..mama comel, kak ungku cute,ibuika manis..hehe

Ceera said...

ramai nye bloggers mama dah jumpa.. kak ungku best kan... pasan dah kak ungku baca komen aku nie...

Mak Su said...

wah... ni yg buat maksu terasa nak gi pd, nak serbu mama

iman_qaisara said...

huwaaaaa ble plak na nk jumpe mama nih...aritu x jd....ishkkk2

mummysyafie said...

rezeki mama nak jumpa blogger ni murah lah kan..

kiter pun nak jumpa mama lah..nanti kiter dating yer yang

muadzlife said...

ye lar..moh ler kita p jumpa mama kat PD :)

cendawanintim said...

wah, ramainyer mama jumpa nga bloggers nih....

ni yang buat nak gi PD nih...

mama ranggie said...

kak ita,
alamak,comel ke gumuks2 mcm ni?

ceera,
awak je mama lom dpt bermesra2an!

maksu,
nak serbu kena sms dulu mama..email pon ok!

nana,
tu lah,nanti rancang betul2 tau!

mama ranggie said...

mummy,
ok!mama tggu!

muadz,
jom..luas tapak tangan mama tadahkan!

c.i,
jom lah cuti2 kat PD lak!

Ungku Nor said...

jumpa kejap sangat, tak puas!!
;p

Mieza said...

wah best ek jumpa blogger2 nih...

comei n kecik molek je kak ungku ni...ibuika pun cute...:D

eira baik hati, tu la ramai bloggers suka jumpa eira ni...x caya cubalah jumpa...

mama ranggie said...

kak ungku,
tulah pasal!copek bonar nak balik ye!

along,
jgn lah lambung tinggi sgt!eira ni manusia biasa aje!kekadang ade gak 'meroyan' nye!hehehehe!muahahaha!

kakLuna said...

ooo dh jumpe kak ungku unibers dan kak zar ek.. :)

pasni buleh wat gathering besar2an laks aha :)

~eira~ said...

kak luna,
nanti kite plan ar k!hehehe!