JellyPages.com

Wednesday, October 01, 2008

1 SYAWAL...


Salam semua...
semoga di pagi yg mulia ni kita diberkati allah..
dah bermaafan lom dgn family?
mama biasanya lepas solat raya karang baru bermaafan...
saat tu memang sebak kan?
hehehe...
arini mama nak g tawaf semua rumah yg dekat2 ni..
besok nak g jenjalan umah yg jejauh plak...
korang plak?
hati2 ya di jalanan...


PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments


..

8 comments:

mad redo1 said...

Salam Aidil-Fitri buat mama ranggie di sana, semoga sihat sokmo dengan anugerah-Nya...

cikgu jawe said...

salam aidil fitri mama. maaf zahir dn batin. pagi ni kami bertolak ke batu pahat. :)

lupakanje said...

ala mama...acik nanyo umah kek mano tk jejawab....acik da balik da pun..2 ari yo balik kampung...tk nmpak bayang mama pun...

cendawanintim said...

selamat hari raya mama...

maaf zahir dan batin...

mekasih tuk sms tuh mama..

jaga diri yer..

zino said...

selamat berayo...

Tie said...

Salam..selamat hari raya...banyak lagi ke kuih raya??

akirasuri said...

Selamat Hari Raya Mama..
Maaf zahir batin.. :)

Ayu said...

Solamat Aghi Ghayooooo
Kalau sompek dtg la umah akak kek KL ni haaa
arituh akak ado poie ko Mambau.. ingek aan nak singgah ko PD tapi loteh ya amatt nak copek-copek sampai KL tu yang tak jadi singgah ko PD..
ado maso nanti kito jumpo laie eh...