JellyPages.com

Monday, October 06, 2008

~Cerita raya mama~

Salam semua..ape kabar korang...?
rindu mama kat blog nih..
ape cite raya korang...
mama lom sempat lagik nak jengah blog,kejap2 lagi mama jengah k!
korang layan je lah cerita raya mama k!

The day before raya....

tukar sport rim keto...jgn pelik warna die sbb beli atas tangan org..:)

buat lomang belakang umah mak...

Raya pertama...tema BIRU...


g umah nenek,mak dan mertua...pastu g kg.sega,rantau..

Raya kedua...ke Jelebu...





Raya ke tiga..ke Rembau..



bicarajiwa:...ermmm..memang penat x terkata lah rayo nih...ke sana sini...dgn umah mak lg yg x berhenti org dtg rayo...yelah,kena fhm lah kan rayo...x kan nak halau pulak walau pun penat...dan x lupo terima kasih bebanyak pada yg sms mama tu..ade yg mama x sempat nak balas sobab koin x do lah masa tu...jgn terasa hati yo...opppss....'die' (alah,yg mama cakap x sudi lyn chat mama tu...! ) pun ado sms..terima kasih yo...ermmm..ramai jugak tema kaler biru tahun ni termasuk lah member baik mama tu,mama vogue viruspadu...mah,nanti kalo sempat,aku dtg umah ekau yo...aku sms ko dulu...
PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

26 comments:

Tie said...

Wah..mmg raya sakan nampaknya..Tgk baju anak dara tu ..merah seksi gitu..he he..Kak tie dah balik ganu ni..tak gi mana2 lagi..budak2 dah start sekolah..yang sulong lak nak PMR minggu depan..

puterikurekure said...

wah2...
raya sakan mama ye...

DYLA said...

comelnya si kebaya merah tue...

mmg penat mama raya ni.. tpi nak buat mcm ne setahun skali je gitu..

Zareda Norman said...

ambui merahnya kebaya dia.. pakai kain jawa plak tu.. comel sangat

viruspadu said...

wei

raya dtg rumah tau

call dulu

KV said...

wah, comelnya adik berkebaya bagai!!

HappyIrfa said...

SALAM MAMA..
kim salam pd anak dara yg kebaya merah tu yer(sib baik xde anak lelaki yg baya balqis..buleh jd calon menantu ni)

azlanlin said...

UIII.. ngan kete pun dapat raya ek.. bestnya!

Umi Mia said...

kesian mama...dah lah pregnant....lepas ni rest bebanyak yer mama.....

kuIna Jentayutiara said...

raya sakan mama.... kirim salam kat awek baju merah tu yer!

Mak Su said...

wah, sedara mama ada di mana2 ek, tu blum kira kawan2 dan kawan2 blog ek, selamat berbahagia sambil makan kuih raya :)

cendawanintim said...

comelnyer awek yang pakai baju kebaya merah tuh..

posto sini mama, wat kawan ngan budak nembam nih...

selamat ari raya mama daripada kami sefamili..

zino said...

amboi satu negori berayo.. kampong den pun dia sampai yo malang e den dah sampai kelompo hehe

umie@kakyong said...

Selamat hari raya...
Penat tapi happy kan mama.....bukan selalu org bertandang rumah kita... kalau tak raya pyah sekali2 nak jenguk kita...
Banyak lagi ke kueh raya?

Aleeya said...

samat ari raya mama, wowww besongket bagai..cun2...anak dara mama yg bongsu tu meletups le ngan baju kebaya merah tu...geram2..

BurungBelatuk said...

Salam singgah n salam perkenalan...camat raye.....

Ada Ayrissa said...

meriahnyer raya mama...
slamat hari rayer ye..

shafarina said...

Cantiknye baju raya anak dara tu!

Hehe larat ye berjalan Eira. Hehe jalan jauh sikit dgn kereta baru :)

nasazfrog... said...

vouge seh mama pakai kaca mata itu... take care mama.. :)

Pak Ngah: said...

:: salam... pakat2 beraya... semua nak beraya...

fizz said...

salam mama,

selmt hari raya..wah tema biru taun nie eks..

sy tema oren ..hehe :d

sya said...

Mamaranggie .. ray sakan sungguh

Mommy Lily said...

salam mama. raya raya jugak tu kesihatan kena jaga tau..

comelnye budak cute kebaya merah tu haa

edrina said...

ee mama tomei la kebaya merah kakak tu.. tantek.. bergaya sungguh anak dara mama tu :-).

Anyway, selamat hari raya mama!

ratna said...

comelnyer si baju merah kebaya tu.

Mieza said...

wah bitu mata hitamku...:D

raya sakan ek...jenjalan merata...yalah raya katakan...