JellyPages.com

Friday, July 11, 2008

TANPA...MU...



Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

* Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…x2

Kini benar-benarku rasakan
Dalam relung hatiku tanpamu
aKu tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

(ulang chorus x2)

( LIRIK LAGU BACKGROUND BLOG MAMA )

bicarajiwa:saat korang baca n3 nih,mama dah cuti pun,semalam lagi mama dah cuti..mama dah bz kat umah mak skrg..nak pasang cadar lah,nak pasang tirailah..semuanya kena buat sentuhan terakhir sebelum majlis esok...memang,kekadang kite rasa bende tu dah ok tp pandangan mata org lain plak,kite x tahu kan..tp kami sekeluarga dah mencuba yg terbaik tuk majlis esok..sebarang kesulitan dan kekurangan,harap2 di maafkan lah ye..so pada semua yg rasa free dan senang esok,sila lah dtg ke majlis mama ya! opppsss,salah pulak,majlis adik mama! hehehe..sampai nanti,kite jumpa lagi ya!

PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

20 comments:

puterikurekure said...

selamat pengantin baru untuk adik mama tu ye!

:)

imz said...

sama jgk...selamat pengantin baru utk adik mama..semoga jodoh kekal smp akhir hayat..!!

IdaShah said...

slmt pengantin br utk adik mama.
membizi lah yer mama
makan nasik minyak lagiii
nak gakk

Mak Su said...

mama, ok, take care...

cikdinz said...

selamat pengantin baru pada adek mama yeik...

ita.itu said...

semoga mama wat cun2 ye ..hehe

~dyla~ said...

mama, jgn bizi2 sgt k...
moga majlis berjalan lancar

YanDarwisy said...

Mama..Yan suko sgt lagu ni. Yan copy ek ke blog yan. Suko arrr!

sTrAwBeRrY sHorTcAkE said...

hi mama, lame tak jenguk. ari tu mama ade tinggal mesej pasal photographer tu kan . . . sebenarnye photographer wedding adik mama tu husband strawberry la! what a small world :)

IBU KUMBANG said...

Hai mama ranggie,

Dulik.. yang penting kita rasa best... Jangan bz2 okey..

zino said...

mesti meriah esok tu.. sorry tak dapat datang nak ke majlis orang kemaman kalau ada rezeki esok..

mummysyafie said...

ada kenduri lagi yer mama..

selamat berkenduri yarr

suealeen said...

mama...
abih letih lagi ler tu...
kendurinya sehari letihnya seminggu..
tu pun belum tentu...

moga pengantin berkekalan ke akhir hayat hendaknya...

cendawanintim said...

mama,

buat keje yang ringan2 jer tau!

kuInaJentayutiara said...

tomeinya depa... slamat pngantn baru utk adik mama!

eedany said...

best lagu ni...

selamat pengantin baru untuk adik mama dan isteri.

semoga bahagia selamanya... Mama sihat? harap2 begitulah yer...

:)

KV said...

sibuk ya mama!

HAPPYIRFA said...

salam mama..
selamat pengantin baru untuk adik mama..minta maaf byk2 x dapat dtg ke majlis.kebetulan mak datang dr kampung.niat mmg dah ada nak kesana kalau xde hal..insya Allah. kalau sampai seru berjumpa lah kita di lain kali.maaf yer

Zareda said...

mama
maaf tak dapat hadir ke PD

ada hal keluarga

tapi kak zar nak tengok gambar.. mesti cantik dan ceria semua orang

aNgRiAni said...

selamat pengantin baru untuk adik mama yer...shantek laaa...sama cantik sama padan
muaahhhssssss