JellyPages.com

Monday, September 15, 2008

~Kerana dirimu begitu berharga...~

Salam korang..moga2 semuanya sihat ya...
mama ok jer...cuma masih mabuk...
dan tuk pengetahuan uols,berat mama turun lagik..
83kg dah skrg...totally turun sepanjang mama ma peknen ni...7 kglah...
nak buek mcm no..x do selero makan..

ermmm...pasal n3 yg lepas...
dun wori..mama dah ok...
yg tinggal komen semua tu x terlibat lgsung...
org 'tu' jarang tinggal komen kat blog mama...
arggghhhh...lupokan jolah...

skrg ni mama nak tanya korang,korang yg mana satu...

Yang mana menggambarkan diri anda ?.........

WANITA TANAH


Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak
Taurus(21 April-20Mei),
Virgo(24Ogos-23 September) dan
Capricon(22 Disember-20 Januari).
*seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur,mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif,serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.

WANITA API

Wanita api dilahirkan di bawah lambang
Aries(21 Mac-20 April),
Leo(24 Julai-23 Ogos) dan
Sagittarius(23 November-21 Disember).
*Dilahirkan sebagai pemimpin
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
*Seorang yang artistik dan sukar dijangka,tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah,mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.
*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar.Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.

WANITA ANGIN

Mereka ini lahir di bawah lambang
Gemini(22 Mei-21 Jun),
Libra(24 September-23 Oktober) dan
Aquarius(21 Januari-19 Februari).
*Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka,mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*Bergaya,tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul,untuk berkonfrantasi.
*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.
*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.

WANITA AIR

Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak
Cancer(22 Jun-23 Julai),
Scorpio(24 Oktober-22 November) dan
Pisces(20 Februari-20 Mac).
*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati,berdaya imaginatif,sentimental,mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

ni mama saje try..tgk ramai gak yg buat kan...




Your Blogging Type Is Thoughtful and Considerate



You're a well liked, though underrated, blogger.

You have a heart of gold and are likely to blog for a cause.

You're a peaceful blogger - no drama for you!

A good listener and friend, you tend to leave thoughtful comments for others.



bicarajiwa: kalo korang pandai,korang boleh tahu mama yg mana..hehehe..saje je suker2 kan...tp ade jugak yg kebetulan tu...

PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

20 comments:

fealize_eleanoer said...

saya wanita tanah!..btl ke tu... ?
hikss!

KV said...

masih mabuk ek? Huhu...tabahkan hati!

DYLA said...

hi mama,
dyla wanita air la... ok la tue ek..

kakLuna said...

akak wanita angin? hmm kalo ikut susunan tanah air api angin tu..akak wanita api?


mana yg lebih dominan ek? (bkn mana yg lebih dipercayai kerana kedua2nya pun rekaan saja) :)

kasihlatifah78 said...

saya waniya berapi...hihihi... sian mama...peknen sampai tak lalu makan..tak per nanti dah masuk bulan kelima mesti dah ada selera makan...

haJa*darLingZ said...

alamak mama...kite wanita angin la..mng berangin pun..kuikui

puterikurekure said...

saya sentiasa hangat!
saya wanita api. ho yeahhh!!!!!!

mama yang mana satu ek?

~chacha~ said...

ohh patut aa saya ni byk angin..
rupanya saya ni wanita angin..:)

sya said...

wah kak sya ni air... kalau ikut zodiak cina .. binatangnya naga tapi dibawah pengaruh kayu .. kira ok le kan?

Wah cam betul aje test ni.

Your Blogging Type is Logical and Principled

You like to voice your well thought out opinions on your blog.

And if someone doesn't what you write, you really don't care!

Serious and blunt, sometimes people take your blog the wrong way.

But you're a true and loyal friend to those who truly get you.

Mak Su said...

saya angin....errr , banyak angin aka banyak buang angin? oops! buchuk lah

~akuni~ said...

Kalau ikut tarikh lahir saya ni tergolong dalam wanita tanah tapi rasanya keterangan tu tak sama pun dengan saya... Mama group mana?

manje said...

salam mama

emm kalo ikut tarikh lahir kite plak... kite termasuk ke dlm kumpulan wanita angin... mm memang sentiasa berangin pun... hehe

edrina said...

wah akak wanita api.. zass berapi2 ekekeke...

aNIe said...

Mama...akak wanita Angin...tapi tak berangin...heheheh

Semoga mama akan sihat sepanjang kehamilan ni...kenapa boleh turun berat badan tu...kene jaga makan mama masa ni...

Take care...

lupakanje said...

uiihh...acik tanah yo...tpi ada yg tk betul tuh...acik mano bolih niaga...asik nk banjer kenkwn je...hahah..

Ayu said...

eh akak gemini heheh mcm betul jek ek

mummysyafie said...

mama..saya wanita api..

tapi ada benar gak lah mama..ada yang kena ngan perangai kiter

fizz said...

salam mama,

lama sy xkesini, bz sungguh sekarang!

saya nk bgtau..saya wanita angin, huhu tak sangka...

Zana S said...

hi mama! lama tak mai cnie... lama gak ek mabuk. dah nak masuk 5 bulan dah tu kan??? takpe la... janji bb sihat. sure posa pun seksa kan.. hukhuk...

wanita angin?>??? ada la ckit2 tersama. tapi tang bergaya tu mmg outtttttt....

Jie said...

kak jie - Api