JellyPages.com

Thursday, October 04, 2007

Adeh...kena tag ler plak...

Mrs. sweet666 tag kite plak...nak x nak..jawab je ar...

-5 barang dalam handbag...
@purse
@inhaler
@handphone
@kunci umah
@card reader

-5 barang kegemaran dalam bilik tido...
@bantal busyuk...
@koleksi bedak n lotion
@kipas angin yg banyak berjasa...
@cermin...(tentunya...)
@tuala..

-5 benda yg nak dibuat
@kalo boleh,nak sambung studi..
@kalo boleh,nak tambah bb...
@kalo boleh,nak besarkan umah..
@kalo boleh,nak tukar handpone..
@nak beli laptop...

-5 benda tgh buat sekarang
@posting blog
@jawab tag sweet666
@duduk..
@col hubby..
@senyum kat bos yg ado dalam bilik die...

-5 orang saya nak tag..
@aunti viruspadu..
@mama darrenhaikal..
@uncle laloque..
@ceeramoon..
@maksu..(cerita ksong...)

ye..ye...berjaya jugak menaip di tahap kemalasan yg maksima ni...ngantuk plaklg..adoii..nak balik cepat ar hari ni...ok..c u again...yang mane kena tag tu..jawab..nanti saye akan ceroboh blog anda...

8 comments:

Mak Su said...

eh...? tengah syok2 baca tetiba nampak nama sendiri plaks.. so, kena buat ler?

mama ranggie said...

maksu,
iyo..jawab..jgn x jawab tau..

Mummy Rizq said...

eh! still ada bantak busyukkk ker?

mama ranggie said...

mummy rizq,
ado...bantal peluk..

viruspadu said...

adeh zizie dah tag guwe dulu la ra

13may said...

selamat hari raya...maaf zahir batin :)

akirasuri said...

huhu.
ada batal busyuk jugak ek kak :p

...$weE+ 666... said...

tima kasih ye mama ranggie... dalam pada malas + ngantuk tu dapat gak buat hehehe... tapi ni nak marah ni, kan org tag ENAM apsal buat LIMA??? hehehe... ;p