JellyPages.com

Wednesday, June 10, 2009

OK X?

sama x muka mama?
Ok ke mama pakai tudung gini?
atau mama x pakai tudung..?
biasanye kalo g mana3,mama memang pakai tudung..
kecuali kalo dekat2....
org kata kalo mama x pakai tudung,mcm org dah berumur..
tp kalo mama x pakai tudung,ok ar sikit...sepadan dgn umur...
ape pendapat korang..???


PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments


12 comments:

kuIna LadyInRed said...

amboi dah besar anak dara tu... seiras lak tu..

Faizah_Haris said...

amboiii mama udah kurusss laaaa...apa rahsieee...share aaaa...jeles3...ni...uhukss3

m i n e r a l . . . said...

errrr sy br nk tulis dh ade org tulis.
yerla mama nmpk mcm dh kurusssss jejejeejj....

shafarina said...

pakai apa pun comel gak :)

mama double A said...

komen ikhlas ni...

elokla pakai tudung, x kan dah tue bru nak pakai... huhu

HappyIrfa said...

EMM KOMEN SAYA JE NI.JGN MARAH.
PAKAILAH TUDUNG..ITUKAN PERINTAH ALLAH UTK MENUTUP AURAT

CJ said...

salam mama :)

buat le apa yg Allah suka walau diri rasa agak payah. hehe

imz said...

pakai tudung lagi ayu

muor76 said...

ok jerk tgk...
yg penting hati.. tapi org suke nilai luor..

nasazfrog... said...

haah mmg same... ermmm dua2 pun ok,,, tapi klu kita paki tudung pun stay boleh nampak ranggie kan... kata pun mamaranggie... mama dah kurus apa rahsia...

Mak Su said...

errr, tak tahu nak cakap cemana. maksu plaks, kalu pakai tudung elok skit, kalu tak pakai, ghopa macam kuntilanak.

日月神教-向左使 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛