JellyPages.com

Wednesday, May 06, 2009

Ermmm...nampak ke?

Salam uols...hari nih mama nak tunaikan janji mama...
kan hari tu mama cakap berat mama dah turun...
ok,skrg korang nilaikan lah sendiri...
ada nampak x perubahan tu...
dan tuk pengetahuan korang,berat mama skrg 70kg...
dr start mengandung,92kg...
ha..berapa dah turun tu...
hehehe...ade org janji nak bg hadiah kalo mama dapat capai target...
nak turun 60kg...
kite tunggu lg sebulan yo...
baju merah yg mama pakai tu..
baju 3 thn lepas yg mama simpan sebab x muat...
see...dah muat balik...
korang bagilah mama semangat lagi yo!



PhotobucketImage Hosting by Picoodle.comzwani.com myspace graphic comments

10 comments:

mrs e said...

mama;

chaiyok²..
:)

zino said...

ada harapan dapat hadiah tu... teruskan usaha.. mama boleh hehe

ija said...

bersemangat nak ikut jejak langkah mama..ok mama..u can do it!

Khas Lysha said...

waah.. mama berhasil menyelimkan diri,.. rasa puas sgt kalo dah boleh pakai baju lama kan,..

confirm mama blh capai target mama tu,.. dont worry kay!.. chaiyok! chaiyok!

Zareda Norman said...

mama

selamat maju jaya

mari sama sama kita turunkan berat badan

Faizah_Haris said...

wahhhh...mamaaa....
tahniahhh berjaya turunkan berat...apa rahsie? hehehe

Mak Su said...

all the best!

:)

HappyIrfa said...

salam mama..tahniah krn berjaya turunkan berat badan.smoga berjaya dapat berat idaman

silversarina said...

1/ Sorry akak ketinggalan keretapi...Tahniah dah dapat baby Qaisara.

2/ Comel baby tu dan juga namanya memang cantik.

3/ Wah, dah slim ye, tak pe kuatkan semangat lagi biar capai target 60kg tu...way to go mama !!

Cik Puan*PIE said...

wow..go go cyaiyok mama...lama x say hi2 to mama...